Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Informácie o spoločnosti
N2X d.o.o.
Tovarniška pot 3
6257 Pivka
Slovinsko
DIČ ID: SI85107565 (platca DPH)
Registračné číslo: 9374817000
Zákazníka zaväzujú Všeobecné obchodné podmienky platné v čase nákupu (online objednávka).
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu www.dogovital.sk, ktorý vlastní spoločnosť N2X d.o.o., boli pripravené v súlade so slovinským Zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot), odporúčaniami Obchodnej a priemyselnej komory Slovinska a medzinárodnými štandardmi elektronického obchodu.
1. Všeobecné obchodné podmienky
1.1 Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len: Všeobecné podmienky) spoločnosti N2X d.o.o. (ďalej len: spoločnosť) tvoria neoddeliteľnú súčasť všetkých zmlúv uzatvorených medzi spoločnosťou a zákazníkmi, ktorí nakupujú produkty (ďalej tiež len: užívatelia) a vstupujú do obchodného vzťahu so spoločnosťou.
1.2 Ustanovenia týchto Všeobecných podmienok sa vzťahujú aj na všetky ponuky, predfaktúry, predbežné dohody, právne a obchodné vyhlásenia a iné služby vyplývajúce z obchodného vzťahu medzi spoločnosťou a zákazníkom.
1.3 Definície:
- Užívateľ je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstupuje do právneho obchodného vzťahu so spoločnosťou, bez ohľadu na ich právnu alebo organizačnú formu.
- Spotrebiteľ je každý užívateľ, ktorý je fyzickou osobou a nadobúda alebo používa tovary alebo služby od spoločnosti na osobné účely alebo na účely mimo svojej profesijnej alebo zárobkovej činnosti.
- Ponuka je všeobecný pojem pre ponuku v rôznych formách, predfaktúru alebo iný návrh na uzavretie zmluvy, ktorý spoločnosť poskytuje zákazníkovi.
- Zmluva je písomná dohoda medzi spoločnosťou a zákazníkom. Ponuka alebo predfaktúra zaslaná spoločnosťou a prijatá alebo potvrdená zákazníkom sa tiež považuje za zmluvu. Tieto Všeobecné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou každej takejto zmluvy.
- Predmetom zmluvy môžu byť tovary, t. j. akékoľvek produkty z katalógu predaja spoločnosti.
1.4 Pojem prenosu sa týka informovania užívateľa o dodaní, uzavretí, ukončení alebo zmene zmluvy a všetkých ďalších súvisiacich informácií. Dátum oznámenia je dátum, kedy spoločnosť odošle informáciu prostredníctvom komunikačného kanála.
1.5 Spoločnosť informuje užívateľa prostredníctvom emailu, poštou, telefonicky alebo akýmikoľvek inými prostriedkami dohodnutými s užívateľom.
2. Uplatniteľnosť všeobecných obchodných podmienok
2.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky majú prednosť a úplne nahrádzajú akékoľvek chýbajúce, odlišné alebo protikladné ustanovenia v zmluve medzi spoločnosťou a zákazníkom.
2.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky prevažujú nad akýmikoľvek všeobecnými obchodnými podmienkami a inými dokumentmi používateľa, pokiaľ spoločnosť výslovne písomne nevylúči použitie týchto všeobecných obchodných podmienok.
2.3 Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmlúv uzavretých medzi používateľom a spoločnosťou. Podpísaním zmluvy alebo inak vstupom do zmluvného vzťahu používateľ plne súhlasí s obsahom týchto všeobecných obchodných podmienok a potvrdzuje, že je s nimi oboznámený.
2.4 Tieto všeobecné obchodné podmienky sú dostupné na nasledujúcom odkaze: https://www.dogovital.sk/info/terms-service. Môžu byť tiež preštudované v sídle spoločnosti.
2.5 Podpísanie zmluvy sa považuje za platnú objednávku uskutočnenú prostredníctvom online obchodu spoločnosti.
2.6 Tieto všeobecné obchodné podmienky sú pre používateľa záväzné len v prípade, že používateľ bol výslovne informovaný o ich existencii pred uzavretím zmluvy, proforma faktúry, predbežnej dohody alebo ponuky.
3. Zmeny Všeobecných obchodných podmienok
3.1 V prípade zmien Všeobecných obchodných podmienok sa tieto zmeny stávajú pre používateľa záväznými od momentu, keď sa o nich dozvie.
3.2 Používateľ je považovaný za informovaného o zmenách v čase, keď sú revidované Všeobecné obchodné podmienky zverejnené na webovej stránke https://www.dogovital.sk/info/terms-service a pri potvrdení objednávky. Potvrdením objednávky sa považuje, že používateľ súhlasí s upravenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
3.3 Strana, ktorá nesúhlasí s upravenými Všeobecnými obchodnými podmienkami, musí doručiť písomné vyjadrenie nesúhlasu spoločnosti do 2 dní od doručenia oznámenia o zmene. Ak používateľ neoznámi svoj nesúhlas v tejto lehote, považuje sa, že plne akceptuje zmeny.
3.4 Ak používateľ vyjadrí nesúhlas s upravenými Všeobecnými obchodnými podmienkami, spoločnosť si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
3.5 Ak sú tieto Všeobecné obchodné podmienky v rozpore s inými Všeobecnými obchodnými podmienkami spoločnosti, platí ustanovenie, ktoré je pre danú situáciu špecifickejšie.
3.6 Spoločnosť a používateľ môžu vylúčiť aplikáciu jednotlivých ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok, ak tieto ustanovenia sú v rozpore s podmienkami zmluvy alebo všeobecným zámerom zmluvy.
4. Všeobecné ustanovenia
4.1 Používateľ je povinný informovať Spoločnosť o všetkých údajoch alebo skutočnostiach relevantných pre vytvorenie a pokračovanie právneho obchodného vzťahu (napr. zmena bydliska alebo sídla, zmena vlastníctva alebo právnej formy, insolventnosť atď.).
4.2 Spoločnosť zbiera od zákazníkov určité osobné údaje. Druhy osobných údajov, účely spracovania a právny základ spracovania sú upravené v dokumente "Ochrana osobných údajov", ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto Všeobecných podmienok. Zákazníci si môžu politiku ochrany osobných údajov preštudovať na webovej stránke Spoločnosti na https://www.dogovital.sk/info/privacy-policy.
4.3 Spoločnosť je viazaná všetkými vyhláseniami týkajúcimi sa vlastností tovaru, ktoré sú uvedené v konkrétnej ponuke alebo zmluve.
4.4 Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeniť špecifikácie alebo informácie uvedené v predchádzajúcom bode bez predchádzajúceho upozornenia používateľovi. Špecifikácie a informácie sú záväzné len vtedy, ak sú výslovne uvedené v zmluve.
5. Ceny
5.1 Ceny uvedené na webovej stránke spoločnosti sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho oznámenia.
5.2 Ceny sa stávajú záväznými, keď spoločnosť zašle používateľovi email potvrdzujúci objednávku. Ak sú informácie o cene nesprávne alebo sa zmenia počas spracovania objednávky, používateľ má právo zrušiť zmluvu.
5.3 V prípade dodania produktu je štandardné balenie zahrnuté v cene produktu. Akékoľvek dodatočné prepravné balenie a náklady na dopravu sú spoplatnené spoločnosťou podľa cien uvedených v jej cenníku alebo na základe dohody so zákazníkom.
5.4 Všetky ceny zahŕňajú DPH.
6. Platobné metódy
6.1 Spoločnosť ponúka nasledujúce spôsoby platby za produkty a služby:
- Platba prostredníctvom online bankovníctva na bankový účet spoločnosti
- Platba debetnými alebo kreditnými kartami (MasterCard, Visa, Visa Electron, BA Maestro)
6.2 Za bezpečnosť osobných a platobných údajov je zodpovedný poskytovateľ platobných služieb. Vo všetkých ostatných záležitostiach spoločnosť používa primerané technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie bezpečnosti a dôvernosti osobných a platobných informácií.
6.3 Bezpečné autorizácie a transakcie kreditných kariet spravujú DogoVital (N2X d.o.o.) a Stripe (510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103, Spojené štáty). Autorizácie kreditných kariet sa vykonávajú v reálnom čase prostredníctvom priameho overovania s bankami. Informácie o kartách nie sú uložené na serveri DogoVital (N2X d.o.o.).
7. Fakturácia
7.1 Po úspešnej platbe objednávky spoločnosť zašle zákazníkovi faktúru za objednaný tovar alebo služby vo formáte PDF na e-mailovú adresu, ktorú zákazník uviedol pri zadávaní objednávky na webovej stránke spoločnosti.
7.2 Zodpovednosťou používateľa je skontrolovať všetky údaje a detaily objednávky pred dokončením objednávky. Akékoľvek následné reklamácie týkajúce sa nesprávnych údajov na faktúre nebudú akceptované.
8. Vlastníctvo
8.1 Pokiaľ sa spoločnosť a používateľ v zmluve nedohodnú inak, spoločnosť si ponecháva vlastníctvo, autorské práva a súvisiace práva na všetku dokumentáciu potrebnú pre uzavretie a/alebo plnenie zmluvy alebo poskytovanú v súvislosti s ním.
9. Obmedzenie zodpovednosti
9.1 Vlastnosti produktov, časy dodania alebo ceny sa môžu meniť tak rýchlo, že Spoločnosť nemusí byť schopná včas aktualizovať informácie v internetovom obchode. V takýchto prípadoch bude Spoločnosť o všetkých zmenách informovať používateľa a ponúkne mu možnosť zrušiť objednávku alebo vymeniť objednaný tovar.
9.2 Fotografie produktov nezaručujú vlastnosti tovaru. Spoločnosť sa snaží poskytovať presné obrázky predávaných produktov, avšak všetky fotografie sa majú považovať za symbolické.
9.3 Spoločnosť si vyhradzuje právo dočasne zakázať prístup na webovú stránku v prípade technických problémov alebo údržbových prác. V prípade technických problémov si Spoločnosť tiež vyhradzuje právo zrušiť všetky objednávky uskutočnené počas týchto období. V týchto prípadoch bude Spoločnosť okamžite informovať používateľa a poskytne pokyny týkajúce sa ďalších krokov. Pred návštevou webovej stránky Spoločnosti sú používatelia zodpovední za zabezpečenie svojich zariadení a prihlasovacích údajov.
9.4 Spoločnosť si vyhradzuje právo výnimočne odstúpiť od vybavenia objednávky v prípadoch, keď už objednané produkty nie sú dostupné, ak existuje vysoké riziko týkajúce sa platobnej schopnosti zákazníka, alebo v prípade zrejmých chýb v cenách. Vo všetkých takýchto alebo podobných prípadoch bude zákazník okamžite informovaný o odstúpení Spoločnosti od zmluvy.
9.5 Spoločnosť má právo odstúpiť od zmluvy v prípade výraznej chyby, v súlade s článkom 46 Zákonníka záväzkov.
10. Sťažnosti a riešenie sporov
10.1 Na výklad týchto Všeobecných podmienok alebo akýchkoľvek zmlúv uzavretých medzi Spoločnosťou a používateľom sa budú uplatňovať výlučne zákony Slovinskej republiky. Zmluvné strany sa dohodli na riešení všetkých sporov zmierom. Ak budú vyčerpané všetky možnosti mimosúdneho riešenia, spor bude spadať pod jurisdikciu príslušného miestneho súdu v Slovinskej republike, podľa sídla Spoločnosti.
10.2 V súlade s právnymi predpismi Spoločnosť neuznáva žiadneho poskytovateľa mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov ako kompetentného pre riešenie spotrebiteľských sporov, ktoré môže spotrebiteľ iniciovať podľa Zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.
10.3 Ako poskytovateľ tovarov a služieb, ktorý prevádzkuje online obchod v rámci Slovinskej republiky, Spoločnosť uverejňuje na svojej webovej stránke elektronický odkaz na platformu Online riešenia sporov (ODR). Táto platforma je spotrebiteľom dostupná na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
Toto nariadenie vychádza zo Zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov a Nariadenia (EÚ) č. 524/2013 Európskeho parlamentu a Rady o online riešení sporov pre spotrebiteľské spory, ktorým sa mení Nariadenie (ES) č. 2006/2004 a Smernica 2009/22/ES.
10.4 Spoločnosť pôsobí v súlade s aktuálnymi zákonmi na ochranu spotrebiteľa. Ponúka efektívny a dôverný systém riešenia sťažností. Sťažnosti musia byť zaslané na emailovú adresu: info@dogovital.sk.
10.5 Spoločnosť potvrdí prijatie sťažnosti do 5 pracovných dní a informuje klienta o priebehu a trvaní procesu vybavovania sťažnosti.
11. Právo spoločnosti na odstúpenie od zmluvy
11.1 V prípade porušenia zmluvy alebo týchto Všeobecných podmienok zákazníkom má spoločnosť právo odstúpiť od zmluvy bez ďalšieho upozornenia užívateľovi. V takýchto prípadoch spoločnosť vráti všetky prijaté platby na bankový účet zákazníka.
11.2 Spoločnosť má tiež právo odstúpiť od zmluvy, ak užívateľ neplní svoje povinnosti, ak poskytne nepravdivé informácie, ktoré bránia alebo znemožnia plnenie zmluvy, alebo ak nezaplatí za zmluvu alebo tieto Všeobecné podmienky.
12. Recenzie, hodnotenia a odporúčania
12.1 Recenzie, hodnotenia a odporúčania predložené zákazníkmi sú súčasťou webovej stránky a sú určené pre komunitu používateľov. Predložením recenzie, hodnotenia alebo odporúčania používateľ výslovne súhlasí s podmienkami používania ich obsahu a udeľuje Spoločnosti povolenie publikovať časť alebo celý text v akomkoľvek elektronickom alebo inom médiu používanom na verejnú komunikáciu. Spoločnosť má právo používať obsah recenzie alebo komentára na neurčitý čas a na akýkoľvek účel zladený s jej obchodnými záujmami, vrátane reklamy alebo iných marketingových komunikácií.
12.2 Spoločnosť umožňuje akémukoľvek používateľovi online obchodu predložiť recenziu. Všetky recenzie sú Spoločnosťou skontrolované pred ich zverejnením. Spoločnosť nezverejní žiadne recenzie alebo komentáre, ktoré sú urážlivé, nevhodné alebo ktoré Spoločnosť považuje za zbytočné pre ostatných používateľov a návštevníkov.
13. Postup objednávania
13.1 V časti "obchod" na webovej stránke môže používateľ zvoliť možnosť "pridať do košíka" kliknutím na ňu. Systém potom potvrdí úspešné pridanie produktu do košíka. Potom sa môže používateľ buď vrátiť do obchodu kliknutím na "Pokračovať v nákupe", alebo pokračovať k platbe kliknutím na "Pokladňa".
13.2 Ak si používateľ želá odstrániť produkt alebo službu z košíka, môže vstúpiť do košíka (ikona v pravom hornom rohu) a odstrániť vybranú položku kliknutím na „odstrániť túto položku“. Na pridanie nových produktov alebo služieb klikne používateľ na „vrátiť sa do obchodu“ a zopakuje proces z oddielu 13.1.
13.3 Kliknutím na „Pokladňa“ je používateľ presmerovaný na formulár s údajmi zákazníka a objednávky.
13.3.1 Na dokončenie objednávky musí používateľ správne vyplniť všetky polia označené červenou hviezdičkou (meno, priezvisko, emailová adresa, ulica a číslo domu, mesto, PSČ a telefónne číslo). Formulár ponúka možnosť vytvoriť si používateľský účet, čo umožní uloženie údajov pre budúce objednávky.
13.3.2 Používateľ môže pridať zľavnený produkt do košíka zaškrtnutím políčka vedľa propagačného produktu.
13.3.3 Používateľ si môže zvoliť doručenie prostredníctvom kuriérskej služby Pošta Slovenije.
13.3.4 Používateľ si môže vybrať z vyššie uvedených platobných metód.
13.3.5 Pred dokončením objednávky môže používateľ preskúmať a opraviť všetky vybrané produkty v kroku 6, "Kontrola objednávky".
13.3.6 Používateľ sa môže rozhodnúť prijímať propagačné e-maily a SMS správy od Spoločnosti.
13.3.7 Používateľ potvrdí objednávku kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“, čím uzatvára zmluvu a súhlasí s úhradou. Po úspešnom odoslaní objednávky systém zobrazí číslo objednávky.
13.4 Po úspešnom odoslaní objednávky dostane používateľ potvrdenie objednávky prostredníctvom emailu.
13.5 Registrovaný používateľ môže kedykoľvek získať prístup k detailom a stavu svojej objednávky prostredníctvom svojho používateľského profilu. Spoločnosť DogoVital môže kontaktovať zákazníka telefonicky na potvrdenie údajov objednávky alebo informácií o doručení.
13.6 Postup objednávania pre právnické osoby je rovnaký ako pre fyzické osoby, s výnimkou, že na pokladni je potrebné zadať názov spoločnosti a DIČ. Platné sú rovnaké možnosti platby.
14. Dodacie podmienky
14.1 Dodanie v rámci SK sa uskutočňuje kuriérskymi službami, ktoré vyberá Spoločnosť na základe špecifík objednávky. Náklady na balenie a doručenie závisia od celkovej hodnoty, veľkosti a hmotnosti objednávky a budú jasne zobrazené pred konečným potvrdením nákupu.
14.2 Dátum odoslania objednaného tovaru je uvedený vedľa každého produktu na webovej stránke a v potvrdení objednávky. Tento dátum platí iba v prípade, že zvolenou metódou platby je kreditná karta. V prípade platby predfaktúrou alebo bankovým prevodom bude tovar odoslaný po prijatí platby na účet Spoločnosti. Produkty, pre ktoré je na webovej stránke výslovne uvedená dlhšia dodacia lehota, budú doručené v tomto stanovenom časovom rámci.
14.3 Ak Spoločnosť nie je schopná doručiť tovar v sľúbenom časovom rámci z dôvodu nepredvídateľných okolností, informuje zákazníka o novom dátume doručenia pomocou poskytnutých kontaktných údajov.
14.4 Spoločnosť nezodpovedá za nedodanie tovaru z dôvodov, ktoré nie sú v jej moci.
14.5 Ak zákazník neobdrží tovar v dohodnutom termíne, musí o tom informovať Spoločnosť a umožniť ďalšiu lehotu pre Spoločnosť na splnenie jej povinností. Ak Spoločnosť stále nedodá tovar v tejto predĺženej lehote, zákazník môže odstúpiť od zmluvy a požiadať o vrátenie už zaplatených platieb.
14.6 Spoločnosť nezodpovedá za zdržanie alebo zlyhanie dodávky tovaru v prípade vyššej moci, v súlade s článkom 153 Zákonníka záväzkov.
15. Prijatie tovaru
15.1 Zákazník je povinný prevziať tovar, ktorý je predmetom zmluvy, najneskôr do 14 dní po obdržaní písomnej výzvy od spoločnosti.
15.2 V prípade dodania prostredníctvom partnerskej kuriérskej služby je zákazník povinný prevziať tovar v súlade s obchodnými podmienkami kuriérskej služby.
16. Právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy
16.1 V súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa má spotrebiteľ právo oznámiť spoločnosti do 14 dní od prevzatia tovaru, že odstupuje od zmluvy, bez toho, aby musel uviesť dôvod svojho rozhodnutia. Lehota na odstúpenie začína plynúť dňom nasledujúcim po dni prevzatia tovaru.
16.2 Spotrebiteľ musí o svojom odstúpení od zmluvy informovať spoločnosť e-mailom na adresu info@dogovital.sk alebo prostredníctvom iných kontaktných údajov poskytnutých spoločnosťou. Spotrebiteľ musí jasne a jednoznačne vyjadriť svoj zámer odstúpiť.
16.3 V prípade odstúpenia musí spotrebiteľ vrátiť prijatý tovar na adresu skladu spoločnosti (N2X d.o.o., Stritarjeva ulica 26, 1230 Domžale, Slovinsko). Tovar musí byť vrátený najneskôr do 14 dní po oznámení spoločnosti o odstúpení.
16.4 Spotrebiteľ nesie zodpovednosť len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku manipulácie presahujúcej to, čo je potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania tovaru. Tovar musí byť vrátený v pôvodnom obale. Spotrebiteľ musí tovar vrátiť nepoškodený a v rovnakom množstve, pokiaľ nebol tovar zničený, poškodený, stratený alebo jeho množstvo znížené bez zavinenia spotrebiteľa.
16.5 Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, spoločnosť vráti všetky prijaté platby bez zbytočného odkladu, rovnakým spôsobom platby, aký bol použitý v pôvodnej transakcii, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nepožiadal o iný spôsob a nevznikajú mu žiadne dodatočné náklady v dôsledku toho.
16.6 Spotrebiteľ musí k vyhláseniu o odstúpení priložiť svoje osobné údaje (celé meno a kontaktné informácie). Spoločnosť vráti kúpnu cenu a akékoľvek ďalšie platby najneskôr do 14 dní po obdržaní oznámenia o odstúpení, ale môže zadržať vrátenie peňazí až do prijatia vráteného tovaru alebo do doby, kým spotrebiteľ neposkytne dôkaz, že tovar bol odoslaný späť.
16.7 Jediným nákladom, ktorý nesie spotrebiteľ v súvislosti s odstúpením, je náklad na vrátenie tovaru.
16.8 Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie v prípadoch uvedených v odseku 5 článku 43č zákona o ochrane spotrebiteľa.
16.9 Ak bol na nákup použitý darčekový poukaz (alebo jeho časť), zodpovedajúca hodnota bude spotrebiteľovi vrátená vo forme nového darčekového poukazu.
16.10 Ak bol pri nákupe použitý promóčný zľavový kód, zaplatená suma bude vrátená a zľavový kód bude opätovne vydaný vo forme nového promóčného kódu. Bude vrátená iba suma skutočne zaplatená spotrebiteľom.
17. Zodpovednosť za vecné a právne vady
17.1 Spoločnosť zodpovedá za vecné vady tovaru, ktoré sa vyskytnú po tom, ako prešlo nebezpečenstvo náhodného zničenia alebo poškodenia na zákazníka. K tomu zvyčajne dochádza pri prijatí tovaru.
17.2 Predávajúci je tiež zodpovedný za vecné vady, ktoré sa objavia po prechode nebezpečenstva na zákazníka, ak sú výsledkom príčiny, ktorá existovala pred týmto okamihom. Drobné vady sa neberú do úvahy.
17.3 Práva a povinnosti súvisiace s vecnými vadami sú upravené v článkoch 37 až 40 zákona o ochrane spotrebiteľa.
18. Právne oznámenie
18.1 Internetový obchod DogoVital a všetok na ňom publikovaný obsah, vrátane obrázkov produktov, grafík a video prvkov, sú chránené a nesmú byť reprodukované ani použité bez predchádzajúceho písomného súhlasu.
19. Vyhlásenie o odmietnutí zodpovednosti za výživové a lekárske tvrdenia v opisoch produktov pre psov
19.1 Všetky informácie uvedené v internetovom obchode spoločnosti slúžia len na informačné účely a nie sú určené na nahradenie poradenstva veterinárneho lekára alebo iného kvalifikovaného veterinárneho odborníka, ani nemôžu nahradiť vhodnú veterinárnu starostlivosť.
19.2 Produkty a tvrdenia o jednotlivých produktoch v tomto internetovom obchode neboli hodnotené štátnymi orgánmi a nie sú určené na diagnostiku, liečbu alebo prevenciu akejkoľvek choroby u psov.
Tieto všeobecné obchodné podmienky spoločnosti sa uplatňujú od 6. novembra 2025, až kým nebudú zrušené alebo nahradené novými všeobecnými obchodnými podmienkami spoločnosti N2X d.o.o.